Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Η περιπέτεια μιας περιβόητης απόδειξης

Η περιπέτεια μιας περιβόητης απόδειξης είσπραξης επιδόματος, ο ρατσισμός και τα βο(υ)λευτικά
άνομα "παιχνίδια"


Μετά από κάμποσες φορές που έλαβα στο προσωπικό μου κιβώτιο μηνυμάτων, και κάμποσες ερωτήσεις που έφτασαν στο Κίνημα μας, αποφάσισα να το ψάξω. Πήρα κι εγώ τις ίδιες απαντήσεις όπως και οι υπόλοιποι από τα επίσημα χείλη της Υπουργού Εργασίας. Η περιβόητη απόδειξη είσπραξης επιδόματος από οικογένεια αιτητών ασύλου, ΔΕΝ ήταν για ένα μήνα αλλά για ΠΕΝΤΕ. Δεν αφορούσε ένα «κουνόσιηλλο, κκιλίντζιρο» ξένο, αλλά 6μελή οικογένεια. Και τέλος, δεν πρόκειται για δώρο αυτής της κυβέρνησης από απλό καπρίτσιο, αλλά οι συμβατικές και νομικές μας υποχρεώσεις. Οι οποίες, νομικές υποχρεώσεις ΔΕΝ θεσπίστηκαν τώρα, αλλά παλιά, από την προηγούμενη κυβέρνηση…

Προς τι λοιπόν ο τόσο υπέρμετρος ζήλος κ. Βουλευτά (ξέρει αυτός ποιος είναι, δεν είναι ανάγκη να γράφω το όνομα του);
Ποιος ο λόγος της διαρροής του εγγράφου στον τύπο και στο διαδίκτυο;
Άμα σας ενοχλούν τόσο πολύ οι ξένοι, βουλευτής είστε. Γράψτε θέμα στη Βουλή να γίνει πρόταση νόμου, να τους «διώξουμε όλους»… Σαν βουλευτής ορκιστήκατε να τιμάτε και να σέβεστε το σύνταγμα και τους νόμους του κράτους, σωστά; Σαν βουλευτής ακούσατε φαντάζομαι για τα προσωπικά δεδομένα, σωστά;
Άρα είστε παράνομος. Άρα πρέπει να λογοδοτήσετε. Να πείτε ένα συγνώμη αν έχετε πεισθεί ότι κάνατε λάθος ή να μας δώσετε τα πραγματικά στοιχεία αν επιμένετε ότι η κυβέρνηση λέει ψέματα. Τόσες χιλιάδες σταυρούς προτίμησης στις εκλογές, έχει χρέος να τις τιμά κάποιος. Έτσι νομίζω είναι το σωστό. Θα μου πείτε βέβαια, τι γίνετε σωστό και θα γίνει κι αυτό; Άσχετο…

Η απορία μου είναι απλή. Αυτό το κάνατε γιατί πάσχετε τόσο πολύ από ξενοφοβία ή απλά θέλατε να πλήξετε την (παρούσα) κυβέρνηση; Ωραίες μεθόδους έχετε. Σωστές, δημοκρατικές, τίμιες και προπάντων, νόμιμες.

Ξέρω, δεν σας νοιάζει που τα γράφω αυτά. Ποιος είμαι εγώ άλλωστε για να σας ενοχλήσουν τα γραφόμενα μου; Εσείς, του χρόνου στις εκλογές θα «σκίσετε» και πάλι. Βλέπετε, οι μέθοδοι σας αποδίδουν…
Και εις ανώτερα!!!

Άθως Αγαπητός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου